miserable week!

fuh fuh fuh....
berhabuk ropanya blog ni...lama xupdate kot..
ha..ni rsa cam nak update plak..


alhamdulillah...
dh habeh dh seminggu yang mcm nak gila 2...
seriously la...
igt main2 ka..
mmg sangat2 gila..mcm nak pecah kpala hotak ni..
mikir apo pon xtau la...
bersyukur la sgt dh habeh dh..
tp kan/...ada jugak 2 tp tp
assignment mai bertimpa-timpa
ka aku yg tangguh hah!
bukan sengaja la...
tp mmg xsempat...bz truk la..
xpercaya tnya kwn2...
tdoq lewat p klas kna tgur ngan lecturer
bukan sekali dua
3 kali...malulah...tp sori sgt2 puan...saya dh xmampu mnahan mata ni...
serious puan...saya dh xksah puan mrah saya...yg saya tau sya nak tdoq..

*saya tau puan marah sebab xtumpu lecture puan kan...mintak maaf banyk2 puan..next class i will concentrate...insyaAllah...

tp kan...rsanya minggu ni kan...nak jd cam mggu lepas gak la...
tp kureng ckit kot...dh la ada test phonology...nak submit SBE lagi...
SBE 2 bukan skit woo...
banyak woo...takot la plak...
bukannya apa...pasai xsiap lagi la..
padan muka! asyik tangguh ja..

k lah...panjang berjela aih...igt xdak keja lain ka dayah oi?

anyone who read this blog..please pray for me for this Tuesday quiz...tq so much :)


NEVER GIVE UP!  


No comments:

Post a Comment